2016. április 28., csütörtök

Mindennapi kedvenceink


Mióta rávettem magam, hogy kenyeret süssek, teljes a szerelem, azóta nem is vettem boltban kenyeret. A neten sok recept található, próbálkoztam több variációval is. De az igazat megvallva a kovászostól még mindig tartok, nekem túl macerásnak tűnik.
De megtaláltam a kedvemre való, gyorsan összeállítható kenyeret, ami állagban, ízben, illatban -hú, amikor sül, az valami mennyei :D - megfelelőnek tűnik. Hétköznapokon, munka után mindig ezt sütöm.




Amikor kicsit jobban ráérek, akkor az öregtésztás variációkat próbálgatom, vagy az éjjeli kelesztés tökéletesítésén dolgozom.


Kenyér mellett más is került az asztalra. Mivel a manóm szereti a hamburgert, így azt is ki kellet próbálnom, milyen a házi puffancs. Az eredmény: 1:0 a hazai javára. :)



A hamburger azért is jó választás, mert így észrevétlenül tudok egy kis vitamint a gyerekbe csempészni. :D Ugyanilyen jól alkalmazható erre a célra pita is.



A legjobb az egész sütögetősdiben, hogy semmiféle E-587654324 nincs a mindennapinkban, elmarad az ismeretlen térfogatnövelő, hiányzik a guargumi - ez a "kedvencem" , azt sem tudom, mi az -, szóval tudom, hogy mit teszek a család asztalára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése