2016. június 21., kedd

Csak képek :)

Most csak képeket hoztam, új receptet mostanában nem próbáltam ki. A bevált recepteket viszont bátran variálom, próbálkozom minél szebb dolgokat készíteni. :)
Hihetetlen érzés, amikor a frissen kisült kenyér elkezd pattogni, ahogy a cserepek képződnek rajta. Az illatokról nem is beszélve.
Az pedig külön csoda, hogy a 5-6 napos kenyér is ehető, nem száraz, nem penészes, stb. Ilyenkor elgondolkozom, hogy vajon mit tesznek a bolti kenyérbe, hogy 2 nap után már ehetetlen és savanyú és penészes. :(

Így már biztos, hogy én maradok a saját készítésű ház kenyeremnél. :D

Ez egy öregtésztás fehérkenyér:



Ez a legutóbbi idők legszebb és legnagyobb kenyere lett, pedig ez is csak fél kiló lisztből készült.



A jól bevált hamburgerzsemle sem kerülhette el a sorsát, némi átalakuláson esett át. :)



Ez itt egy kis egzotikus különlegesség, kubai kenyér, aminek a titka a forró vízzel történő dagasztás.


 


3 megjegyzés:

  1. Kész költészet nézegetni a kenyereidet, most böngésztem végig.Álomszépek.Régebben én is sütögettem, de valamiért elmaradt.Milyen robotgéped van és mennyi ideig dagasztod vele?
    Marika

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :) Klarstein gépem van, szerintem 15-20 percig szoktam vele tekergetni a tésztát. :)

    VálaszTörlés