2016. augusztus 9., kedd

Kriszti esete a bolti kenyérrel

Tényleg! Én akartam! Komolyan akartam! Már a kosaramban volt. Már a pénztárnál álltam.

És akkor felötlött bennem: Normális vagyok én? Meg egyébként is! Úgysem fogom megenni.

Így hát szépen visszaballagtam a kenyeres polchoz a kis, zacsiba csomagolt kenyérkémmel és szépen, csendben visszatettem.

Itthon elővettem a receptjeimet, hogy keressek egy gyorsan elkészíthető kenyeret. Aztán eszembe jutott, hogy egy adag öregtészta a hűtőben szomorkodik. Gondoltam felvidítom, meg egyébként is ideje elhasználni.

Íme a végeredmény:



Pedig én tényleg akartam! Már a kosaramban volt! De jobb ez így, azt hiszem. :D

2 megjegyzés:

  1. mi az öregtészta? Hogy sütötted a kenyeret? Csodásan néz ki
    menetrend? Recept esetleg

    VálaszTörlés
  2. Ennyi szép és finom kenyér után biztos nem tudtad volna meg enni a bolti kenyeret.

    VálaszTörlés